Data e postimit: 2017-12-15 20:52:46
Lexime: 2737
Mesuesja
Lloji: Analize letrare
Tema: Per mësuesën
Autori: Loreta Brestovci
Shkolla: Day Deshmoret
Klasa: Klasa V
Qyteti: Prizren
E-mail: loreta@hotmail.com


Është nje grua e cila me ka mesuar qe pes Vite është e menqur e dashur nuk na bertet.Ajo per mua është nen e dyt she nuk do ta harroj kurre fare we ajo me mesoi.Nje site I thashe mesueses qe I premtoj Te behem mjeke une fotet e saj do to mbaj ne albumin personal she I uroj jet Te gjat

Vepra te ngjashme
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ështÃ...
Autori: dajana oruci · Lloji: Poezi personale · Tema: urime per ditelindje
dhe pse lar jam, une po te uroj, ditet e tua me te rendesishme, une s`i harroj. edhe 100, vite te gezuara, edhe 100, vite te lumturuara. me gjithe zemer, une ty te uroj, dhe 100 vite te lumtura, per ty deshiroj.
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...
Autori: Sara Neziri · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e pare e dimrit!
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?! Epo,ai është një stinë e veqantë.Dimri,vëllau më i vogël i 4 stinëve të vendit tim. Unë e adhuroj dimrin.Ai është i bukur,i pastërt dhe më e bukura,është ngjyra e preferuar e bo...
Autori: Sare hoxha · Lloji: Leter · Tema: Dashnia
Dashni nuk është dhurata të shtrenjta e udhetime në vende loksuzo Dashni nuk është të jesh i qmendur mbas pamjes,trupit,pasuris Dashni nuk është me ndejt në orët e vona duke i kushtuar fraza me poezi Dashni është kur e do për at që ësht...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: mesueses time te dashur dhe mesueses time te pare
Eshte ajo qe me dha dieni, eshte ajo qe me dha lumturi, alfabetin ajo ma mesoi, se si te shkruaj ajo me tregoi. Ishte viti 2009, kur une e pash per here te pare, dashuria ndaj saj eshte aq e madhe, saqe nuk mund ta shpreh veteme me fjale. Cdo ...
Autori: Dajana Ndoj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: adoleshenca
Adoleshenca ështe ajo faze e jetës që çdo njeri në këtë moshë preket nga pasojat e saj. Të jesh një adoleshent do të thote të jesh si ajo lulja e sapo çelur e cila sado ti hedhësh ujë asnjëherë nuk ngopet. Adoleshenca shoqërohet me ...
Autori: Bahw · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Poezi Romantike
Pse? Sa vite kam pritur! Sa vite kam bërtitur! Si Dhelper ke ikur, Si se paskam ditur. Pse nuk me flet moj Perëndesh? Pse ke ikur moj Hyjnesh? Do të rroje me mua si Mbretnesh, Do të kishim një Princesh. Sod të pashë Në Rrugë...
Autori: Dina · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta personale
Jeta Jeta është lojë, luaje, Jeta është ëndër, ëndërroje, Jeta është gënjeshter, kuptoje, Jeta është thesar, ruaje, jeta është mësim, mësoje, Jeta është sfidë, sfidoje, Jeta është realitet, përballoje, Jeta është lexim,...
Autori: Armela Stafsulaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Miqesia
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...
Autori: Lela lela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ëndërrat
Që kur kemi qenë të vegjël kemi ëndërruar,ndoshta jo në të njëjtën mënyrë si sot por poooo kemi ëndërruar,ndoshta për një kukull, ndoshta për një fustan,ndoshta për nje loder te cilen e dinim që nuk do ta kishim kurrë.Jemi rritur ,di...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Nuk është trimëri Nuk është trimëri T'i bërtasësh nënës Nuk është nder T'i bërtasësh babait Nuk është burrëri Të rrahësh gruan Nuk është njerëzi Të fyesh fëmijën Nuk është trimër...
Autori: sara prendaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Adoleshenca
Adoleshenca është mosha me modifikime të gjithanshme në planin biologjik, psikologjik dhe shoqëror. Në këtë fazë ëndrrat marrin rrugë. Është moshë e dehjes pa pasur nevojë për pije, që e bën Platonin ta përcaktojë rininë si dehje shpi...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Shtëpia Ime Në fund të fshatit Mbi një kodër Gjendet shtëpia ime Në Stubull të Gjakovës Shtëpia është e bukur Me zemër të madhe Që nga e kaluara Deri më sot Preeeet Kushdo q...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com